Te veel metaforen/vergelijkingen

Elbert Grift 21 september 2017
Bernie Guthrie is een gewezen politie agent die nu dienst doet als prive detective, in die hoedanigheid wordt hem een klus aangeboden om de moord van de dochter van de heer Six op te lossen, en zo gaat hij aan de slag, in zijn onderzoek komt hij ook de heer Six weer tegen in de weg naar de oplossing.

In het begin leest het vlot weg, en staat het boek vol met humor en goed leesbare tekst, maar op een gegeven moment is het te veel van het goede, er kan bijna geen normale zin meer gevormd worden, zonder dat er een vergelijking/metafoor of verwijzing naar iets wordt gehanteerd, het stoorde mij enorm waardoor ik de aandacht niet meer kon houden op waar het nodig was, het verhaal zelf want daar was op zich niets mis mee..

Meer recensies van Elbert Grift