Laatste kans

Elbert Grift 21 mei 2018
Alan heeft in zijn leven heel wat zakelijk gegokt, maar is niet goed uit de strijd gekomen, hij krijgt een laatste kans; er wordt in Saoedie-Arabie in de woestijn een hele nieuwe stad uit de grond gestampt, althans dat is de bedoeling, Harry heeft hier ook zijn bijdrage in, maar telkens als hij de koning van het land wil ontmoeten om zijn plannen te ontvouwen geeft de koning niet thuis, de dagen worden langer omdat er niets gebeurd, hij krijgt wel kennis aan een leuke vrouw waarmee hij wel wat onderneemt, maar niet tot een echte relatie komt.
Laten we voorop zetten dat ik een redelijk fan ben van Eggers, ontzettend knap dat hij steeds maar weer kan schrijven over totaal verschillende onderwerpen, maar dit boek viel me erg tegen, ik kon er niet van genieten zoals van zijn andere boeken het geval was

Meer recensies van Elbert Grift