Recensie Gebroken

Elbert Grift 01 januari 2012
Via de dizzie lezers kwam ik op het spoor van dit boek, het is mijn eerste boek van het jaar die ik op nieuwjaarsdag begon en ook uitlas.

Een voltreffer om mee te beginnen mag ik wel zeggen, wat een adembenemend boek, waar in je meegesleurd wordt in een straat die wordt geterrorisseerd door Bob Oswald en zijn 4 dochters, alles wat er gebeurd (en dat is veel) vindt zijn oorsprong bij deze familie.

De spanning wordt perfect opgevoerd naar een even ondenkbaar als huiveringwekkend einde, waardoor het ook een thriller zou kunnen zijn, maar dan van een heel hoog gehalte.
De emotionele mijmeringen van Skunk zijn een prachtig slot van dit superspannende verhaal.
Zeer geloofwaardig, met prachtig neergezette personages, dit boek verdient de 5 duimpjes dubbel en dwars, grote klasse

Meer recensies van Elbert Grift