met de trein kom je ergens

Elbert Grift 19 juli 2015
Rachel is een alcoholiste (aan de drank geraakt door het niet kunnen krijgen van kinderen), gescheiden van Tom, die inmiddels weer gelukkig getrouwd is, ze is inmiddels ook ontslagen, maar om de schijn op te houden neemt ze nog steeds de trein die ze voorheen naar haar werk nam.
De trein staat altijd stil bij haar oude buurt voor een sein, en zo houdt ze een stel in de gaten (Megan en Scott) die zo te zien gelukkig is, totdat ze wat vreemds ziet gebeuren.
Als ze hoort dat Megan daarna spoorloos verdwenen is, besluit ze op onderzoek uit te gaan en belandt ze weer in haar oude buurt, zeer tot tegenzin van haar ex en zijn huidige vrouw.

Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen zo laaiend enthousiast hebben gereageerd op dit boek, het zal wel door de laagdrempeligheid van het boek zijn, waardoor het voor een hoop mensen toegankelijk is, ik heb in de vakantie 3 thrillers gelezen en deze was absoluut de minste.

Meer recensies van Elbert Grift