Torn between two lovers

Elbert Grift 24 september 2018
Lin Hokwerda was ooit de oogappel van haar vader, maar na de scheiding van haar ouders is al het contact verloren gegaan, het contact met haar moeder was al niet al te best en wordt door de jaren steeds erger, ook al omdat haar moeder haar andere dochter veel meer in haar leven betrekt, zo lijkt Lin een buitenbeentje geworden.
Zij trekt al op vroege leeftijd naar Amsterdam en wordt daar vreselijk verliefd op de booreiland medewerker Henri, een harde man die echter ook helemaal om is van Lin, totdat hij haar iets vreselijks flikt wat hij ook nog eens normaal schijnt te vinden, Lin breekt de relatie af.
Ze ontmoet via haar familie Jelmer, daar knoopt zij een nieuwe relatie mee aan, maar haar gedachten blijven bij Henri.
Een heerlijk geschreven roman, doorspekt me veel sex op een manier geschreven die mij sterk aan Jan Wolkers deed denken, maar dat is absoluut een pre, een heerlijk liefdesverhaal.

Meer recensies van Elbert Grift