Vaag

Elbert Grift 28 mei 2017
Het boek wordt beschreven vanuit 2 jongens wiens vader is overleden, Liesbeth die de zorg over het gezin had neemt nu ook nu de zorg voor deze 2 jongens.
Ze zal voor hun zorgen zegt ze, maar dan worden de jongens afgevoerd naar het buitenland (ze wonen zelf in Wenen) en worden daar min of meer ter bezichtiging gesteld, daar uit zou je kunnen concluderen dat er iets uiterlijk bijzonders is aan de jongens, versterkt door het feit dat er nu ook een meisje wordt tentoongesteld die haar hele lichaam vol haar heeft, maar het blijven vermoedens, je mag het zelf invullen, naar verloop van tijd keren ze terug naar Wenen.

Laat ik voorop stellen dat ik de schrijfstijl prettig vond, maar met het verhaal kon ik niets mee, ik ga zijn volgende roman zeker lezen omdat hij prettig schrijft, maar als hij weer met zoiets vaags op de proppen komt, haak ik af dan is dit soort literatuur voor mij te hoog gegrepen denk ik.

Meer recensies van Elbert Grift