Wat hebben 2 vermoorde, verminkte jonge moeders te maken met een verdwenen ministersdochter, op het eerste gezicht niks, maar dan blijkt dat er op de plaaatsen delict een min of meer handtekening is achtergelaten in de vorm van een kastanjemannetje, en dat mannetje zorgt voor de connecties, het duurt even eer Thulin en Hess, de rechercheurs er achter zijn, maar uiteindelijk slaan ze de juiste weg in en ze ontdekken de verbanden die de cirkel rond het kastanjemysterie rond maken.

Omdat de debutant onder de thrillerschrijvers ook de hitserie The Killing op zijn naam had staan, waar ik ook erg van genoten heb, was ik ook erg benieuwd naar dit boek, en als ik eerlijk ben is het me een beetje tegengevallen, maar het is wel weer een boek dat zich leent voor een prachtige serie, vaak zeggen ze dat het boek beter is dan de film, nou laat het hier dan een keer andersom zijn, ik ga er gemakshalve even van uit dat dit boek verfilmd gaat worden.

Reacties op: De kastanjeman

Bestel dit ebook vanaf  €13,99 bij