Recensie Xy

Elbert Grift 03 maart 2013
In een klein bergdorp worden 11 lijken gevonden met allen een andere doodsoorzaak, bovendien staan alle horloges stil op dezelfde tijd en is op dezelfde tijd een meisje verdwenen.
Een psycholoog en een priester gaan op zoek naar het waarom en stuiten daarin op gebeurtenissen uit hun eigen verleden, voor mij werd niet helemaal duidelijk waar de schrijver naar toe wilde, ik vond het erg vaag en de afbeelding op de cover snapte ik ook niet, dat doet een heel ander boek vermoeden dan wat het in werkelijkheid inhoudt.

Het is wel op een boeiende manier geschreven, het is ook niet vervelend of zo, maar het kon me ook niet echt boeien, zeker als je ook weet dat Kalme Chaos van de zelfde hand is, wat ik wel een topper vond.

Meer recensies van Elbert Grift