Niets zal ooit meer hetzelfde zijn...

elinevandm 07 juni 2019
After, after, after, wat heb je me aangedaan. Niet in slechte zin dat ik dit bedoel, maar in positieve! Wat een toffe reeks, wat een aangrijpend verhaal met het aantrekken en afstoten tussen de ruige Hardin en de plichtbewuste Tessa. Niets zal zijn zoals ervoor, zoveel is zeker!

Hardin en Tessa zijn wat je op zijn zachtst kan zeggen, tegenpolen. Hardin met zijn tattoos en piercings lijkt in het niets op Tessa met haar wollen jurken tot aan de knie. Toch blijken ze al snel niet uit elkaars buurt te kunnen blijven. Al snel vormen er zich problemen en obstakels en is de liefde soms ver te zoeken. Maar telkens weer verzoenen ze zich. Tot er een bekentenis boven water komt… Niets zal ooit meer hetzelfde zijn.

Dit boek verdient een dikke 5*!

Meer recensies van elinevandm