Het verhaal van Tessa en Hardin heeft me gepakt

elinevandm 14 juni 2019
After is nu echt voorbij voor mij en wat een spijtige zaak vind ik dat. Het verhaal van Tessa en Hardin heeft me gepakt en zeker bij dit afsluitende deel heb ik enkele keren traantjes moeten laten.

Er komen opnieuw een pak problemen bij doorheen het boek en de vraag die iedereen zich stelt ‘is er wel een toekomst voor Hardin en Tessa’? Ik heb steeds gedacht van wel, soulmates drijf je niet zomaar uit elkaar. Het was dan ook nagelbijtend tot het einde, wanneer de epilogen voorbij komen die ons brengen tot tien jaar later en zelfs verder de tijd in!

Ik heb dit laatste deel met een zucht toegeslagen en heb echt spijt dat er geen delen meer zijn om te lezen van de After serie! Wat een reeks vol spanning, actie, drama en romantiek! Zelden heb ik zo snel een vierluik verslonden. Deze reeks zal me zeker nog lang bijblijven! Alleen maar liefde voor After, voor Hardin en Tessa!
Opnieuw een monsterscore van 5/5 voor dit vierde en (jammer genoeg) laatste deel van de After serie!

Meer recensies van elinevandm