Genoten van Het laatste zwijgen!

elinevandm 19 april 2019
Na ‘De geur van sterfelijkheid van Simon Beckett‘ te hebben gelezen, was ik benieuwd geworden naar het tweede deel uit de serie rond David Hunter. Het eerste deel was een dikke 5* waard en ik hoopte dat dit volgende deel even goed ging zijn.

Het begin was al direct een goede aanzet en de schrijfstijl was ook hier weer super vlot! Simon Beckett schrijft echt goede verhalen en ‘het laatste zwijgen’ hoort daar zeker bij. Een lichaam waarvan er nauwelijks nog iets van overblijft, de slechte weersomstandigheden, de interessante karakters, het spannende einde; ik heb genoten van Het laatste zwijgen!

Beckett is één van mijn favoriete schrijvers geworden en gelukkig volgen er nog meer spannende verhalen in deze reeks!

Meer recensies van elinevandm