Een fan erbij, Anja!

05 juli 2018
Linda is ten einde raad, haar echtgenoot houdt hun dochter Hanne zo ontzettend kort dat het ondragelijk geworden is. Ze gaat ten rade bij een vroegere schoolvriendin. Kathleen is psychologe en waarschijnlijk de geknipte persoon om manlief op andere gedachten te brengen. Maar Kathleen merkt al gauw dat Alex niet van de gemakkelijkste is. Er gaat iets donkers schuil in de ziel van die man, hij draagt iets mee wat het daglicht al lange tijd niet verdragen kan. Langzamerhand probeert Alex zich toch te verlossen van het drama uit zijn verleden. Kathleen helpt waar ze kan en ook een mysterieuze vrouw die haar charme's ten volle op hem inzet biedt het luisterend oor dat hij zo goed kan gebruiken. Maar misschien had Alex toch beter aan deze verleiding weerstaan want de vrouw blijkt niet zo maar een toevallige ontmoeting te zijn. Is zij de spil van het verhaal en kan Alex hiermee wel overweg? Het boek is heel erg goed en vlot geschreven. Tussendoor kan je stukken van een dagboek lezen, misschien lijkt dit niet zo belangrijk maar dit is het net wel. Anja Feliers weet de spanning goed op te bouwen en ook al weet je ongeveer wel in welke richting het uit zal gaan, het verhaal en de gedachte dat dit wel eens echt zou kunnen gebeuren bezorgde mij in elk geval kippenvel. Het is tevens een boek dat je niet zo maar eventjes aan de kant legt. Je wordt naar het einde gezogen en bij het omslaan van de laatste pagina denk je...Oh nee als dat maar goed komt. Anja Feliers heeft een fan bij!

Meer recensies van