Ellie Wiersma 15 maart 2012
Getuige van Lars Kepler is een super mooi boek. Dit is hun derde boek, de andere Hypnose heb ik ook al gekocht en Contract ga ik nog kopen. Ik ben besmet geraakt door het Kepler virus! Ik vind Lars Kepler veel beter dan Stephen King. Heel het boek denk je dat je precies weet wie de dader is maar halverwege kom je erachter dat het heel anders is dan je had gedacht. Ik had dit niet verwacht, deze dader had ik nooit verdacht. Heel mooi gedaan. De korte hoofdstukken lezen als een trein. Alleen 1 minpuntje, jammer dat het boek uit is..... Vol verwachting kijk ik naar hun vierde boek uit. Lars Kepler I love you, go on, you have a new fan! Een echte aanrader je weet niet wat je mist. Eens Lars Kepler gelezen dan wil je niks anders meer. Lees het en beleef het, je komt in een andere wereld terecht. 1 Woord, fantastisch meeslepend!
Van mij krijgen ze 5 sterren, geniaal.

Meer recensies van Ellie Wiersma