Ellie Wiersma 24 april 2013
Het verhaal de Insluiper begint spannend maar dan zakt het wat in maar even later komt er wel weer spanning in. Het is niet een voorspelbaar boek, ik had niet verwacht dat het zo zou lopen. Dus het verhaal zit echt goed in elkaar. Op het laatst wordt het heel spannend. Ik vond het geen straf om deze dikke pil 366 blz. uit te lezen. Met veel plezier gedaan! Het gaat o.a. over Suzanne die denkt een nachtmerrie te hebben maar dan blijkt het geen nachtmerrie maar de waarheid dat ze echt wordt gestalkt er worden diverse vrouwen vermoord gevonden. Inspecteur Phil Brennan en psychologe en profielschetser Marina Esposito (ook getrouwd met elkaar) lossen deze zaak op. Een echte aanrader dit boek!!!!

Meer recensies van Ellie Wiersma