Ellie Wiersma 15 september 2013
Het is een heel mooi boek en intrigerend verhaal. Het blijft boeien en is echt niet voorspelbaar. Dat het zo afliep had ik totaal niet verwacht. Jammer dat het boek uit is. Vonne haar man blijkt ernstig ziek te zijn maar in het nabijgelegen kasteel waarin een commune is gevestigd onder leiding van Jesjoea blijkt van alles mis te gaan. Er wordt ook een moord gepleegt en een vrouw wordt vermist. Rudi, Vonne haar man werkt bij de politie en is op deze zaak gezet. Hun dochter Nadia is bij deze commune aangesloten. Vonne en Rudi en zoon Mathias (werkt ook bij de politie) nemen ook hun intrek in het kasteel om het onderzoek te doen naar deze rare voorvallen. Spannend van begin tot eind. Het eindigt in een climax, heel mooi, goed geschreven. Ik zou zeggen: ga lezen dit mooie boek!

Meer recensies van Ellie Wiersma