Short review Mijn indianennaam was Blanke Appel

Ellis van Zijll 08 juli 2019 Auteur
Ohhh wat was dit een prachtig verhaal! En zo bijzonder ook. Dorothea neemt je mee op haar romantische reis naar Monument Valley waar ze verliefd word op een van de Navajo natives. Ze geeft ons een unieke kijk in het leven en de cultuur van deze mensen waarbij ze je constant geboeid houdt met haar leuke anekdotes. Je leert erg veel over de Navajo terwijl het boek zeker niet te informatief aanvoelt. Het is een verhaal om bij weg te dromen, ondanks alle obstakels die Dorothea moest overwinnen en waar ze zich knap doorheen heeft geslagen. Ik heb boek in sneltreinvaart uitgelezen en kan het iedereen aanbevelen.

Deze review zal ook op mijn Facebook- en instagrampagina A Book Bat verschijnen.

Meer recensies van Ellis van Zijll