Elly van der Meer Genreclub

"In mijn bloed" is de derde thriller van Milou van der Will. Voor mij was het een kennismaking met deze jonge schrijfster. Enthousiast geworden op de Meet&Greet in Zoetermeer, had ik wel een verwachting over dit boek. En Milou heeft mijn verwachting waargemaakt.
Het is het eerste deel van een serie met Benthe Berg, journaliste van beroep. Ze buigt zich beroepshalve op de zaak van een jonge pedo, vooral omdat het ook nog in haar woonplaats heeft afgespeeld. Wat ze niet weet op dat moment is dat, de dader ook op de school van haar dochtertje Céline , kinderen heeft gefotografeerd en gebruikt. Dan wordt ze ook nog geconfronteerd met het feit daar Céline, één van zijn slachtoffers is. De wereld vergaat voor Benthe en haar man. De dader krijgt een kage straf.
Ze is zo kwaad, dat ze hem wel kan vermoorden. Ze pikt een wapen bij haar ex-vriend en smeed een plan voor de liquidatie. Alles loopt echter anders.

Het tweede deel van de Benthe Berg serie, ga ik zeker lezen. Ik kan dit boek aan iedereen aanbevelen.

Reacties op: Ouders schrikken van Pedozaak.

Bestel dit ebook vanaf  €9,99 bij