Nadat Thijs de man van dierenartse Anouk van Merwede om het leven is gekomen bij een verkeersongeluk is haar leven nooit meer zoals voorheen.
Er gebeuren eigenaardige dingen. En nadat ook Ruben, de tweelingbroer van Anouk verdwijnt, lijkt niks meer toeval te zijn.
Het verhaal grijpt jou van bij het begin en het voert jou mee doorheen het leven van Anouk, haar praktijk en haar gezin. of wat er nog van over is.
Het gaat over een zeer actueel en bangelijk echt onderwerp, waardoor het boek nog lang blijft hangen.
Linda Jansma weet als geen ander hoe ze een heerlijk en vlot lezend verhaal moet schrijven en de lezer moet meevoeren vanaf de eerste letter.
Ook met dit boek is Linda erin geslaagd een toppertje te schrijven. Dit na Caleidoscoop en tweestrijd, die toch ook wel zeer goede boeken zijn.
Houvast vind ik nog net dat beetje meer hebben. Echt een heerlijk boek met veel onderhuidse spanning.
Voor mij 4 1/2 ster waard.

Reacties op:

Bestel het boek bij Libris vanaf 6,95 Bestel het ebook bij Libris voor 7,99