Positieve leeservaring

Els Blaton 06 november 2018
Syntopia van Tanja De Jonge is het eerste boek dat ik van deze auteur lees. De cover trekt me aan, evenals de korte inhoud. Ik was wel benieuwd.
Het boek is opgesteld in korte hoofdstukken en is vlot leesbaar, ideaal voor het jongere publiek.
Ikzelf vond het boek vrij voorspelbaar, maar daar heb ik geen problemen mee. Ik vind het goed uitgewerkt. En ik kan me echt wel voorstellen dat mijn zonen dit boek wel zullen kunnen appreciƫren als ze beslissen om het te lezen.
Zonder in details te treden vind ik het apparaat op zolder wat vergezocht, ik had er een kleine andere draai aangegeven. Toch stoorde dit mij niet.
Wat me wel opgevallen is dat op een bepaald moment het telefoonnummer van Robin niet meer in gebruik is, en even later Timo toch nog een bericht kan verzenden naar Robin...
Al bij al heb ik het boek met plezier gelezen. 4 sterren voor mij.

Meer recensies van Els Blaton