Verlangen

Els Van Haute 14 juni 2019
Hallo Teckel Tom! Tekst: Bette Westera, illustraties: Noëlle Smit

Sinds In de tuin ben ik fan van Noëlle Smit. En ook in dit boek stelt ze niet teleur. Haar pagina-grote illustraties (waarvan velen als schilderij zo aan je muur kunnen) tillen dit kleine, intieme verhaaltje naar een hoger niveau.

Het verhaal is tof, de tekeningen ook en samen maken ze een prachtig voorlees-prentenboek. Ook ideaal om zelf te (leren) lezen. Trek er wel genoeg tijd voor uit want de prenten nodigen uit tot urenlang verdwalen en ontdekken.
Alles is even mooi en leuk: Tom en zijn broertjes en zusjes, Saar en haar 2 papa’s, Saar’s verlanglijstje met daarop alleen maar hond, hond, hond,…

Hallo Teckel Tom! is een boekje om te lezen voor het slapengaan; je valt gegarandeerd met een warm hartje en een grote glimlach in slaap.

Meer recensies van Els Van Haute