Uit het leven gegrepen

EMBV 16 mei 2019
Als je het boek leest denk je vaak “Oh weer een leugentje om bestwil”. Voor velen die uit een streng milieu of gemeenschap komen toch wel herkenbaar. Dan wordt er bepaalde gedragscodes van je verwacht en als je dan net even anders bent of denkt.. dan heb je daar je eerste leugentjes om bestwil.. Uit het leven gegrepen en mooi verwerkt in het verhaal van David.

In het boek vertelt David dus over zijn leven, zijn relaties, ontrouw, scheiding en overlijden..waar natuurlijk geen gebrek is aan leugens.. Vaak vraag je je af waarom? Zeg of doe gewoon wat je op je hart/ lever hebt… Waarom David dat niet doet? Ja dat gaan we natuurlijk niet allemaal verklappen, het is de bedoeling dat u dat zelf ervaart als u het boek leest. En dat boek lezen is zeer zeker de moeite waard !

Het nieuwe boek van Dolf de Vries ” Vlucht van de leugen ” is een boek zoals er geen anderen zijn.. Het is erg prettig geschreven en daardoor heeft het verhaal je meteen te pakken, en voor je het weet heb je het uit… en heb je toch wel wat stof om na te denken..hoe bepaalde opvoedingen tot dit gedrag kunnen leiden en je hele leven kunnen beïnvloeden en belemmeren in echt je eigen IK te zijn…

Meer recensies van EMBV