Snow like ashes

Emma L. 20 maart 2019
Ik heb dit boek gelezen omdat een van mijn beste vrienden dit boek aanraadde (het is haar favoriete reeks) dus ik dacht waarom ook niet. Ik moet zeggen dat het begin een beetje traag is en het duurde best lang voordat ik erin kwam. Ook is het audioboei in mijn ogen echt geeeeen aanrader en al heel snel ben ik daarom ook overgestapt naar het ebook. Ik vond de hoofdpersoon Meira erg leuk en een bijpersoon genaamd Theron was mijn favoriet. Het verhaal zelf is niet iets heel nieuws als je al aardig bekend bent met het young adult genre. Maar het is zeker een aanrader als je nog onbekend bent met deze boeken. Het boek leest namelijk erg gemakkelijk weg en ik vond het ook echt een leuk boek om te lezen. Vooral op het einde kon ik niet stoppen met lezen en heb ik de laatste 100 pagina's in een ruk uitgelezen.

Meer recensies van Emma L.