Meer dan 5 sterren waard

Esmeralda 11 juli 2019
Eva García Sáenz de Urturi is een afgestudeerd optometrist en heeft dat vak ruim 10 jaar uitgeoefend. Daarna werkte ze aan de Universiteit van Alicante terwijl ze in de avonden aan haar boeken schreef. Tegenwoordig is ze fulltime schrijfster.

Wat mij betreft heeft de schrijfster een zeer goede carrière switch gemaakt!

Dit eerste deel van een trilogie is zo mooi verhalend geschreven dat ik direct het gevoel had zélf door de straatjes van Vitoria te lopen. De hoofdpersoon, Unai López de Ayala, wordt zó neergezet dat het onmogelijk is om niet met hem mee te gaan leven, al heb ik het gevoel dat er nog veel meer over hem onthuld kan en zal worden in de komende delen.

Als ik meer dan 5 sterren kon geven zou dat voor dit boek zeker van toepassing zijn. Goed geschreven, spannend, verrassend, het heeft het allemaal. Het is geen boek waar je doorheen vliegt, het is eerder wat traag en opbouwend maar het verhaal is echt heel goed. Ik ben fan!

Meer recensies van Esmeralda