verassend leuk!

Eva Schager 28 mei 2018
Ik lees meestal niet zulke boeken, ik ben meer van de fantasy. Daarom vond ik deze verasend leuk. ik denk er nu zelfs over om meer van zulke boeken te lezen. maar over het boek: het is er een waar je over na gaat denken. want het kan zomaar iemand van je klas overkomen of in school overal. dat vond ik fijn dat ook al ben je klaar met het boek. Je reflecteert het nog even voor jezelf. Hoe langer dat gebeurd hoe beter het boek is vind ik. daarom heb ik het ook 4 sterren gegeven. ik vond het hoofdpersonage heel sterk. iedereen kon zich met een deel van haar wel vergelijken of met haar voelen. ik dacht eerst dat ze een jongen was, door die naam maar later kwam ik pas achter dat ze een meisje is. (oeps). en hoe ze met dingen om ging was heel fijn, soms was ik het er niet mee eens maar dat stoorde me niet. ook al ben ik dat meestal wel. dus ik denk dat het boek 4 sterren waard is.

Meer recensies van Eva Schager