Gruwelen en griezelen

Eveline 04 april 2017
The Call; een heerlijke verrassing en iets heel anders wat ik normaal lees. The Call is een horrorboek en YA gecombineerd. Als je een levendige fantasie hebt, kun je je lol op!

Er is een wereld geschapen waarin de pubers worden 'gebeld' en dan 3 minuten en 4 seconden weg zijn uit de wereld. Alleen wat ze aan hadden, bleef achter. In die 3 minuten zijn ze in een andere wereld waar ze 24 uur opgejaagd worden. En als ze gepakt worden...
Om hun overlevingskansen te vergroten, gaan de jongeren vanaf 10 jaar naar een school waar ze getraind worden. Zo ook Nessa, die met haar polio benen een streepje achter heeft.

Genoeg ingrediƫnten voor een gruwelijk verhaal en dat is het dan ook. Zelden zulke creatieve manieren tegengekomen waarop iemand kan sterven. Natuurlijk is het niet alleen maar naar. Ook liefde en vriendschap speelt een grote rol.

Aanrader!

Meer recensies van Eveline