Meer van verwacht

Evy2004 25 augustus 2017
De directrice van Opportunity High School heeft net haar toespraak beëindigd die de leerlingen welkom heet voor het nieuwe semester. Als de leerlingen weer naar hun klassen willen gaan, gaan de deuren niet openen en opeens begin er iemand te schieten.

Dit was het boek waar je vorig jaar als je van YA boeken houd niet kon missen elke boeken fans sprak er over of was hem aan het lezen en om eerlijk te zijn sprak het boek mij door het zeer actuele thema ook heel erg aan.

Ik had een beetje moeite om in het verhaal te komen het plot was best wel goed uitgewerkt, maar omdat het verhaal door meerdere personen word verteld werd het soms lastig om het verhaal goed te kunnen volgen en moest ik soms wel even terugbladeren om het weer helder te krijgen

Verder vond ik het ook wel wat jammer dat de dader een beetje te gemakkelijk werd onthuld naar mijn gevoel waardoor de spanning rond de dader wel heel erg snel verdween.

Ik geef dit boek 3 sterren.

Van dit boek had ik net iets meer verwacht maar ik bleef een beetje op mijn honger zitten. Wel moet ik eerlijk toegeven dat het einde me wel wat tranen in de ogen heeft bezorgd.

Meer recensies van Evy2004