Goed voor tussendoor

Evy2004 18 augustus 2018
Een jonge wordt wakker op en verlaten grasveld en weet helemaal niet hoe hij daar terecht is gekomen sterker nog hij kan zelf zijn naam niet voor de geest halen. Niet veel later vind hij een rugzak met daarin een mobiel met een bericht erop de stem verteld hem dat hij vooral niet naar de politie mag gaan. Een ding staat na dat hij het bericht meermaals heeft afgeluisterd wel vast die stem die hem dit verteld is zonder enige twijfels zijn eigen stem. Wat is hier aan de hand?

De schrijfstijl vond ik zeer vlot en goed bij het verhaal passen de spanning werd in het verhaal langzaam opgebouwd waardoor je als lezer steeds op het verkeerde been word gezet en net zoals de hoofdpersoon ieder personage gaat wantrouwen.

De personages werden in dit verhaal zeker herkenbaar neergezet waardoor het verhaal zeer overzichtelijk werd. Het enige wat ik wel een beetje jammer vond is dat het verhaal zich vooral rond Boy 7 en Louise afspeelde waardoor de andere personages een beetje overbodig in het verhaal lijken te zijn en dat vond ik zeker wel wat jammer ik had zo graag wat meer achtergrond in vooral de andere jongens die samen met Boy 7 opgesloten zaten willen zien

Dit boek vond ik ondanks mijn niet al te hoge verwachtingen toch wel zeer vermakelijk om even tussendoor te lezen tevens heb ik nadat ik de laatste bladzijden had ongeslagen het gevoel dat dit verhaal niet helemaal verteld is en vraag me toch stiekem af of er ooit een vervolg op zou kunnen komen.

Dit boek geef ik 4 sterren.

Meer recensies van Evy2004