Zeker een aanrader

Evy2004 09 juli 2016
Er vinden verschillende aanslagen doorheen Europa plaats zonder dat ze door iemand worden opgeëist.

Door de beelden die door verschillende camera’s zijn gemaakt word wel als snel duidelijk dat de aanslagen steeds op de zelfde manier te werk gaan. Ze woorden door jonge vrouwen met zwarte spinnen in hun nek gepleegd.

De NAVO stuur zijn beste onderzoeksteam op pad om de zaak helemaal uit te pluizen en ter wel ze alle puzzelstukjes bij elkaar proberen te krijgen gebeurd er van alles met hen.

De opbouw van het verhaal zit zeer goed in elkaar de hoofdstukken zijn niet te lang en het verhaal is met het actuele thema zeker niet langdradig. Je word als het ware het verhaal ingezogen waardoor je aan het einde van het boek helemaal buiten adem achter blijft.
Een klein nadeel vond ik wel dat door de hoeveelheid aan personages het verhaal zeer moeilijk leest de eerste paar bladzijde. Maar eens het verhaal vorder is dit niet zo’n probleem meer.

Ik zou je zeker dit boek aanraden ook al heb je nog nooit een boek gelezen van beide schrijvers ook voor wie het eerste boek Doodskopvlinder heeft gelezen is deze zeker een aanrader

Ik ben benieuwd wat de samenwerking tussen deze twee geweldige schrijfvers in de toekomst nog zal brengen. Ik kan haast niet wachten.

Meer recensies van Evy2004