Licht,camera,liefde...toch wat teleurgesteld voor de eerste keer te buzzen

fabiennevbc 07 juni 2019
Dit was de eerste keer dat ik mocht buzzen bij hebban, ben nog niet zo lang lid, en had pas het buzzen ontdekt. Had me voor dit boek met heel veel plezier en hoop ingeschreven, ook al dacht ik dat ik er niet zou bij zijn. Groot was dan ook de verrassing als ik mailtje kreeg dat ik mocht buzzen. Het boek sprak me meteen aan door de cover, het is een hele kleurrijke cover waar je meteen naartoe gezogen word. Ben dezelfde dag nog beginnen lezen, normaal lees ik een boek zoals dit op 1 of 2 dagen uit, maar dit boek heb ik me echt moeten doorsleuren, enkel omdat ik het mocht buzzen. Het boek is denk ik vooral bedoelt bij young adult, maar dan vooral young young adult, maar ik denk wel dat mijn beginnende tienerdochter dit boek graag zou lezen.Ik vond vooral lastig de stukken dat ze zogezegd in een film was, het sprong van de hak op de tak hierdoor. Ook de horoscopen vond ik niet echt een toegevoegde waarde en vond ik eigelijk meer storend.
Het boek "licht,camera,liefde" is het eerste boek van een serie die gaat over de Valentines. De Valentines zijn een familie filmsterren, dit boek gaat over Hope. De Valentines laten ook pas familieleden in de spotlight staan vanaf 16 jaar, maar Hope is er nog een paar maand van verwijdert. Als dit doel dan niet lukt dan stort ze haar op haar volgende doel!! Ze wil en zal haar ware liefde vinden en dan nog liefst met het juiste sterrenbeeld. Daarvoor leest ze elke dag trouw de horoscoop! In haar gedachten verloopt alles zoals een film waarbij zij de regisseur is, maar als de "ware" liefde voor je komt te staan, is er niets meer te regisseren en is het realiteit! Met alle Ups en vooral alle Downs.

Meer recensies van fabiennevbc