fanny de roy 06 november 2013
samenvattign
In de Utrechtse wijk Overvecht wordt het gekruisigde lijk van een jonge vrouw aangetroffen in een verlaten flat. Het gebouw staat op het punt om te worden afgebroken: op dezelfde plek moet de grootste moskee van Midden-Nederland gaan verrijzen. De moord roept felle reacties op onder de diverse bevolkingsgroepen in directe omgeving.
Ook de politieke partijen in de Domstad spelen direct in op de moordzaak.
Deze zaak word toegewezen aan inspecteur Fenny Folman, die samen met haar collega's zich vastbijt op deze zaak.

Wat ik er van vond:

Een oerhollandse politiethriller!
het zijn korte hoofdstukken, wat ik wel leuk vind en waardoor het boek vlot leest. Het duurde even voor het boek me vast greep, maar eens het me had wou ik doorlezen. Daarom had ik het boek ook binnen de 4 dagen uit.
Spijtig voor de schrijver zitten er nog veel schrijffouten in en ook de typische Hollandse zinnen maakte het voor deze Belgische dame iets minder leuk om het boek te lezen.

Meer recensies van fanny de roy