Vlot geschreven, spannende familieroman

Fardau 18 oktober 2016
Moeder Magda kan de Griekse vriend van haar dochter Naomi niet uitstaan en doet er dan ook alles aan om de relatie te saboteren. Komt dit doordat de Griekse kunstschilder niet past in het rijke milieu van de familie of is er meer aan de hand?

Als moeder Magda plotseling overlijdt is Janos de Griekse vriend de eerste verdachte, maar al snel blijkt dat andere aanwezigen ook wel eens een motief kunnen hebben..
Dit zorgt ervoor dat je toch wil doorlezen. Was het nou een ongeluk of niet en wie heeft het nu gedaan?
Verrassend vond ik dat na de ontknoping het boek niet direct uit is. Andere verhaallijnen lopen nog even door. Dat zorgt voor een mooi afgerond geheel. Geen open einde dus.

Meer recensies van Fardau