Hi-la-risch!

kim.leest 23 juni 2014
Het boek gaat over Sophie, een jonge vrouw die met onderscheiding is afgestudeerd. Ze is bijna zeker van haar baan, maar dat is buiten Karlin gerekend. Karlin is Sophies vroegere beste vriendin en een grote overtreder van de spellingswet. Karlin wordt de Copywriter, Sophie krijgt de baan van simpel assistentje (koffie zetten voor Karlin, Karlins teksten verbeteren,...). Op een gegeven moment is de maat vol voor Sophie en explodeert CopyBlinders...

Vanaf het begin zit het boek vol humor en vraag ik me af waar Lisette Jonkman dit allemaal haalt. Ik heb vaak met een lach op mijn gezicht gezeten. Ook met de "wraak" op het einde van het boek, had ik zo'n vals 'haha-gevoel'. Eigen schuld, dikke bult!

Dit boek is een echte aanrader voor chicklit-liefhebbers. Lisette Jonkman behoort bij mij in het rijtje van Chantal van Gastel en Mariƫtte Middelbeek. Haar opvolger, Verkikkerd, zal ik zeker ook lezen. :-)

Meer recensies van kim.leest