Een familie drama

Femke96 15 juni 2019
Joyce heeft een relatie met Leonard op een dag komt ze erachter dat ze zwanger is maar zodra ze dit aan Leonard vertreld sprint hij uit zijn vel en beveelt ze haar abortus te plegen.

Dan is er Anna die een teruggetrokken leven lijd ze heeft haar eigen acupunctuur praktijk en is graag alleen. Dat ze zich zo terug getrokken gedraagt is dan ook wel te linken aan haar verleden. Ze is wel super gek op haar 2 nichtjes Charlot en Sophie.
Dan hebben we de laatste broert Jean die is gescheiden en samen met zijn dochters woont.
Manfred de vader van de 3 kinderen is ernstig ziek en is terminaal.

Als op een dag Leonard wordt neergeschoten lijkt er een vergis moord te zijn plaats gevonden. Leonard verkeerd in kritieke toestand in het ziekenhuis. Maar in de tijd dat hij in het ziekenhuis ligt komt zijn verleden boven water. Van wat hij met leden van de familie jaren lang heeft uitgevreten.

Als op een dag de vriend van Kim van Rijn Karel van der Zee wordt neergeschoten is het foute boel. Ze waren al ondergedoken in een safe house aangezien hij banden had in de onderwereld en nu getuige moest zijn.

Het boek voor de meisjes was een boek met een groot familiedrama. Het boek bevatte korte hoofdstukken. Zelf heb ik nu het luisterboek geluisterd. De voorlees stem was erg prettig. Het duurde wel een tijdje voordat het echt een thriller werd.
Ik vond het uiteindelijk niet perse een super spannend boek. Maar het was wel een boek wat lekker weg luisterde.
Het boek bevat veel personages waardoor je in het begin erg goed moest luisteren om ook de familie banden te begrijpen. In de loop van het verhaal werd dit wel steeds beter!

Van mij krijgt het boek 3 sterren!

Meer recensies van Femke96