Snelle niet realistische actie, leuk voor de vakantie.

fgoestoh 16 augustus 2016
De nieuwe Wilbur Smith genaamd Roofdier gaat opnieuw over Cross. De ex militair die een beveiligingsbedrijf heeft en dat vooral runt in het belang van zijn dochters en overleden vrouws belang in een oliemaatschappij, raakt door een eerder beslissing een gevaarlijke tegenstander te laten leven in nieuwe problemen. De ontwikkelingen volgen elkaar snel op. En het begin geeft een positieve spanning aan het verhaal. De crimineel ontsnapt, bereid plannen voor om Cross terug te pakken, en om hem te doden. Het vervolg is echter een serie van niet logische ontwikkelingen en toevalligheden. De kans dat dit alles een persoon overkomt is gewoon niet mogelijk. Ook de gevolgen en juridische aspecten zijn totaal overgeslagen. Daarom was het een leuk vakantie boek maar een vervolg is voor mij niet meer nodig. Is iets meer dan 3 sterren waard voor het vermaak maar dat is dan wel.

Meer recensies van fgoestoh