Terug in de tijd toen Hyves hip was!

Leesdromen 17 augustus 2017
Het verhaal brengt ons terug naar 2007,de tijd waar Hyves hip was en mobiel internet onbetaalbaar! Wat een ontwikkelingen!

32 jarige Anouk verhuisd naar Rotterdam, een voor haar onbekende stad waarin ze niets of niemand kent. Ze gaat op ontdekkingstocht via Hyves maar ook via het uitgaansleven leert ze mensen kennen.

Het boek is in de ik-vorm geschreven waardoor je een sterke band met Anouk krijgt. Verder is het verhaal geschreven in een dagboekachtige stijl, wat ik erg prettig vind lezen.

Het boek bevat vele mooie zinnen, citaten en gedichten wat het verhaal mooi maakt.

Het verhaal was niet voorspelbaar maar ook niet verrassend. Het begin en einde van het boek zijn heel sterk in het midden kakt het verhaal iets in, waardoor hij vaart verliest.

Meer recensies van Leesdromen