Mijn inspiratie om zelf te gaan schrijven; Joseph Oubelkas.

Frank de Bruyn 26 januari 2016 Auteur
Er is inmiddels al een vijftiende druk uit van dit boek, een regelrechte bestseller dus!
Tijdens mijn onterechte detentie in Italië ontving ik dit boek precies op het juiste moment.
Want zodra ik het begon te lezen ontdekte ik dat ik niet alleen was. Dat ik niet de enige was met al die frustraties, angsten en onzekerheden.
Nee, er was nu een lotgenoot die Joseph Oubelkas heette.
Over het boek verklap ik niet veel want ik vind dat iedereen dat zelf moet ontdekken.
Het is een boek dat iedereen roert en ontroert. Een waargebeurd drama dat de lezer inzichten geeft die enorm inspirerend zijn.
De schrijver Joseph heeft me na mijn vrijlating uitgenodigd om hem te ontmoeten en sinds die dag beschouw ik hem niet alleen als een lotgenoot maar tevens als een vriend en een inspirator.
Kortom; een aanrader voor jong en oud!