Een erg goed boek en zoals verwacht van Rollins altijd een actueel onderwerp. Dit mag je met recht een pageturner noemen, je kunt en wilt het niet wegleggen. Een vlot te lezen spannende thriller met continu actie. Niewe personages in de Sigmareeks die interesant zijn. Waarom dan toch maar vier sterren? Wat mij betreft is er één minpuntje in het boek. Rollins maakt wat mij betreft dezelfde fout in dit boek als bij Steen der wijzen. Één keer gevangen worden door je vijanden en ontsnappen is erg spannend, twee keer is nog steeds spannend, drie keer slik ik ook nog maar meer dan drie keer wordt ongeloofwaardig. Dat is dan ook echt het enige minpunt en daarom dus geen vijf sterren.

Meer recensies van Frank van den Hoogen