Fred Visser 22 juni 2012
Toen het boek binnen kwam viel de goud kleurige sticker op de voorkant direct op. Voor de fans van Grisham en Baldacci. Nu heb ik bijna alle boeken van Baldacci gelezen dus ik was erg benieuwd naar dit boek , maar ik kon niet erg aan het verhaal wennen. Ik had het idee dat ik er niet in kon komen. Lange hoofdstukken , heel veel informatie en waar ik me later aan begon te storen waren bepaalde uitspraken of verklaringen waarvan ik dacht waar komt dit nu weer vandaan en dan volgt in de volgende regel of tusssen haakjes een uitleg uit zijn jeugd of iets wat hij zich herinnerd. Ik had echt een beetje het idee dat het verhaal geschreven was , er commentaar op kwam en dat er daarna nog snel even een uitleg toegevoegd is. Na de eerste 100 bladzijden kom je wat beter in het verhaal en ik ben blij dat ik het uitgelezen heb. Maar dit kan voor mij niet tippen aan Baldacci.

Meer recensies van Fred Visser