Dit verhaal start bij de coverfoto...

FrederikD85 04 juni 2019
De coverfoto is erg intrigerend en wordt bij elk nieuw hoofdstuk onder de aandacht gebracht. Vanaf hoofdstuk één wordt je meegesleurd in de case en kan je het boek moeilijk opzij leggen. De verhaallijnen binnen deze reeks gaan in stijgende lijn, dat is zeker! Sterre heeft een vlotte schrijfpen. Als lezer kan je je het verhaal 'levendig' voorstellen. Er zitten een aantal originele en verrassende elementen in dit verhaal. Sterre zorgt er voor dat je als lezer makkelijk kan instappen in de leefwereld van Rani Diaz door met voldoende flashbacks te werken. Persoonlijk ben ik blij dat ik vanaf boek 1 (Matsya) ingestapt ben om deze reeks boek per boek te 'verslinden'. 'Indigo' is één van de eerste boeken die me ook binnen het dagelijks leven bezighield. Wie is de dader én welk motief heeft hij/zij voor ogen? Kortom: een spannende case. Naar het einde toe kwam er naar mijn aanvoelen iets 'te veel' informatie op mij af over het motief van de dader. Als lezer krijg je als het ware alles 'voorgeschoteld '. Hierdoor wordt er weinig/niets aan de eigen verbeelding overgelaten, wat ik persoonlijk een minpunt vind, daarom graag: 4 1/2 *

Meer recensies van FrederikD85