mooie kaft, leuk verhaal maar erg slap.

Gabriella kolijn 20 augustus 2016
Het boek is leuk om te zien en erg aantrekkelijk voor het oog. Hij zal dan ook zeker leuk staan op mijn boekenplank maar meer is het niet. Hij lees makkelijk weg en het verhaal mag er zijn, maar naar mijn smaak zijn er toch te veel anticlimax stukken en wtf-momenten. Het had een sterk verhaal kunnen zijn, maar dat was het niet. Hoewel het echt wel leuk was om te lezen zal het niet de bekendheid van bijv. The hunger games, vergaren. Een van de personages is zwak en word naarmate het verhaal vordert ook niet sterker. Zij en de hoofdpersonage maken rare keuzes die ik niet begrijp. Dit kan misschien aan de leeftijd liggen maar dat denk ik niet. Het beste stuk voor mij was het proloog. Het proloog wordt als uitleg gedeelte gebruikt en dat verhaal vind ik een stuk leuker dan de rest van het boek.

Meer recensies van Gabriella kolijn