GC Duquesnoy 15 juli 2013
Ik ben blij dat ik dit boek in ‘ dwarsligger’ vorm gelezen heb. Hierdoor kon ik het overal mee naar toe nemen en tussendoor tijdens het wachten of in de trein doorlezen. Het is namelijk, zoals we van Dan Brown gewend zijn, weer een spannend boek dat moeilijk weg te leggen is. Dit keer speelt het verhaal zich af in Florence. Wederom wordt de stad waar het verhaal zich afspeelt en haar geschiedenis gedetailleerd omschreven, waardoor je het ook met je eigen ogen wilt gaan bekijken. Ik ben het met menig recensenten eens dat dit niet boek het niveau haalt van de Da Vinci Code of het Bernini Mysterie, maar dat neemt absoluut niet weg dat ook dit boek het zeker waard is om gelezen te hebben!