Bloedmist

Gea Krikken-Elzing 11 oktober 2014
Als eerste heb ik Eddy Zoëy gegoogled. En het is inderdaad een Bekende Nederlander dus vandaar dat ik hem niet ken. Het boek vond ik wel heel goed dus ik kan me wel vinden in zijn woorden: ‘Bloedmist is fan-tas-tisch. Ongekend goed. Dit was mijn eerste kennismaking met deze auteur en ondanks veel aanraden van andere lezers ben ik toch begonnen met dit boek om te kijken of dit boek echt op volgorde moet worden gelezen, of dat dit boek ook zelfstandig kan worden gelezen. Toen ik in dit boek begon zat ik eigenlijk onmiddellijk in het verhaal, na eerst wat problemen te hebben ondervonden met het gebruik van de namen wat ik wel lastig maar beslist niet hinderlijk vond ging het lezen als een trein. (waar ik het boek ook voor het grootste gedeelte gelezen heb)
Mijn ervaring is dus dat het boek wel zelfstandig gelezen kan worden, er word niet hinderlijk elke keer verwezen naar vorige delen alleen werden er wel voorgaande gebeurtenissen opgehaald die toch ook wel werden uitgelegd.

Meer recensies van Gea Krikken-Elzing