Spannend en goede nazorg

Ger van der Pluijm 08 september 2017
Dit was het 7e boek dat ik van haar (hem) las, dus echt verrassend is de stijl dan niet meer. Het is wel weer een spannend boek wat leest als een trein (al las ik het grotendeels in de tram). Het bijzondere bij Suzanne is dat je de daader (vaak) al kent voordat hij gepakt is, maar toch blijft ook dan de spanning erin. Hoe wordt hij ontdekt.Dit boek gaat over Niels die op een camping in Italië getuige is van een moord. In eerste instantie wordt zelfs zijn vader verdacht die net na de moord ook op de plaats van het delict is. Dan is er ook nog een zwerver die verdacht wordt, die op de vlucht slaat. Veel meer mag ik er niet over vertellen anders verklap ik teveel.
Mooi is wel dat nadat de moord is opgelost, er aandacht is voor de nazorg van Niels. Hoe vergaat het hem in de maanden na de oplossing.

Meer recensies van Ger van der Pluijm