Tussenstop in de middle of no where

Ger van der Pluijm 07 augustus 2017
Geloof het of niet, dit was het eerste boek dat ik van Lee Child las. Het is zeker niet het laatste! Wat een goed boek. Het begint eenvoudig, zonder spanning wat voor mij de reden is dat het 'slechts' 4 sterren krijgt. Langzaam maar zeker ontwikkelt het verhaal zich om naar het einde toe naar een climax te komen. Heel goed.
Het gaat over Jack Reacher, een ex FBI agent, waar hij te pas en te onpas nog onwettig gebruik van maakt. Zoals gezegd het begint supersimpel: Jack stapt uit de trein in een dorpje waar je nog niet dood gevonden wil worden (aardige woordspeling). Zonder enige aanleiding, daar ontmoet hij een vrouwelijke collega die op zoek is naar haar collega. Dan ontwikkelt zich het verhaal over de verdwenen privé detective en uiteraard ontwikkelt zich ook de relatie.
Smaakt echt naar meer!

Meer recensies van Ger van der Pluijm