Steengoed vervolg op Sara

Het vervolg van deel 1 Sara is...wéér een prachtige thriller Benissa !

De vrouw op de prachtige cover, Benissa,is nu de hoofdpersoon van deel 2 van de 4- delige serie van de Mooie Moorden!
Benissa, een meisje dat door de verschrikkingen van haar leven een huurmoordenaar is geworden. Ze moest gruwelijke, afschuwelijk dingen doen en ondergaan en dat heeft haar zo gemaakt hoe ze is. Een moordmachine zonder schuldgevoel..Ze doodde zonder dat ze dat wist haar geliefde..Akande. Dit knakte haar totaal en ze zwoer wraak aan iedereen en niemand zal haar dat beletten.

Maar..er was één man die haar kon helpen, de kinderpsychiater Frank Brenner en laat ze die nu net toevallig tegenkomen tijdens haar ' werk ' . Het was Sara's verloofde, Ambrose Garside die ze probeerde te vermoorden. De beste vriend van Frank Brenner die gelukkig op het juiste moment was om haar dat te kunnen beletten. Zo komt ze het verhaal van Sara te weten en probeert nu juist hen te gaan helpen en naar Sara te gaan zoeken.

Benissa moordt zonder mededogen, maar in haar hart is zij niet slecht..en daarom krijg je door het lezen veel sympathie voor deze jonge strijdlustige vrouw. Zij heeft nooit keuzes gehad en moest zien te overleven.

Soms moet ik soms om de schrijfwijze lachen..Zie hier een zin: Ze is verdomme pompaf (had eigenlijk nog nooit van dit woord gehoord..haha). En ik bedenk me dat ik zal zeggen bekaf.

Het verhaal neemt je in de greep, laat je niet los en is uit voor je er erg in heeft...dus wachten tot het volgende deel..want je wilt weten wat er daarna gebeuren zal.
Bij deze thrillers zal ik iedereen aanraden begin bij het begin en dat is deel 1 van de Mooie Moorden.

Ook dit boek heeft een open einde, een verhaal met nog veel onbeantwoorde vragen. En zeker een aanrader om te lezen voor wie van stevige actiethrillers houdt!

Ik kan niet wachten op het vervolg ..dus Deel 3 Naomi verschijnt binnenkort. En zoals er met veel boeken gebeurt, dit mag van mij verfilmd worden!

Meer recensies van Gerda van Drunen