Kort maar Krachtig!

De schrijver Charles Den Tex.Drievoudig winnar van de Gouden Strop.

Zeer zeker een kort verhaal , maar niet minder spannend!

Het getrouwde stel Victor en Ellen hebben problemen met elkaar..Hun huwelijk is een sleur geworden en dat uitmondt dat er onverwachts iets verschrikkelijks gebeurt.
De titel van dit boekje geeft het goed weer. Onmacht.
De relatie tussen hen is na jaren niet goed en op een dag opent Ellen haar ogen hiervoor als haar zoon Bas ineens zegt "Ze wilt weten of je vreemd gaat? En onverwachts krijgt Bas een harde klap op zijn neus en bloedt. Victor ..DE MAN die zo genoemd wordt door Bas omdat hij niet zijn echte vader is, gaat weg naar zijn vriendin, maar later op de avond gaat hij weer terug naar huis.. Daar is zijn vrouw niet alleen en Victor ziet ze bezig in hun bed en koelt zijn woede af op haar en Rutger, dat is de vriend van Bas.
Dan treft Victor het noodlot..

Dit is zeker een kort maar krachtig verhaal en heb het met spanning gelezen en zoals ook wordt gezegd op de achterant van dit boekje een menselijk tekort en ieder van ons had in dit verhaal een rol in kunnen spelen.

Meer recensies van Gerda van Drunen