een nachtmerrie...voor elke vrouw

Gerda van Drunen 12 december 2014
Indrukwekkend..kan ik er nog meer over zeggen..
Deze 2e Roman is zeker te weten net zo goed als haar eerste boek dat ik ook heb gelezen.
Het verhaal van de lieve Kathryn, liever genaamd Kate die in het geheim een afschuwelijk leven heeft. Ze is jong getrouwd en heeft nu 2 kinderen, een jongen Dominic en een meisje Lydia. Ze zijn tieners en hun vader is de directeur van de school waar zij naar toe gaan. Hun moeder doet de dagelijkse dingen zoals boodschappen, het huishouden , de tuin dus al het huishoudelijk werk..
Naar de buitenwereld zie je een gelukkig gezin..vader, moeder en 2 kinderen....maar schijn bedriegt. Maar het valt niemand op en niemand die het ziet of hoort of er maar werkelijk aan denkt.
Haar leven wordt namelijk stukje bij beetje verwoest door haar man....en al bijna 20 jaar getrouwd en ze kan er niet meer tegen...tot de laatste druppel en ze doet het in een vlaag van verstandverbijstering..of is het woede?
Maar was het dat allemaal waard?
Hoewel het boek een behoorlijk e pil is, maar je vliegt lettelijk door het boek , want het is fantastich geschreven.
Ik ben benieuwd naar haar derde roman...

Meer recensies van Gerda van Drunen