Actueel

Gerrianne Groen 06 december 2014
"Mijn hart klopt. In het halve hart dat nog over is knijpen de hartkamers samen en pompen het bloed door mijn lichaam. In alles voel ik dat het leven onverbiddelijk door me heen stroomt."

Een thriller die zich afspeelt rondom de intocht van Sinterklaas. Het leek me een goed moment om dat eind november te lezen. Goed voor het inlevingsvermogen, aangezien ik zelf ook met mijn kinderen bij de intocht van de goede man was...

Een erg actuele thriller. Hoe verder ik in het boek kwam, hoe spannender het werd.

Mijn hele recensie is te lezen op mijn blog: leesdan.blogspot.nl

Meer recensies van Gerrianne Groen