Ijskoude wandeling

Allereerst mijn complimenten voor het mooie hardcover van dit boek het nodigt je meteen uit om hem te pakken.Het verhaal begint best spannend als in de proloog waar twee personen naar beneden storten en je leest hoe langzaam het einde nadert.Daarna leren we Sarah kennen en haar liefde voor Mats we gaan steeds het verhaal volgen tussen 2003 en 1985.Het begint 2003 als ze samen weer terug gaan naar de berg om die weer te beklimmen met een doel die als je verder leest in 1985 te maken heeft.
Langzaam komen we er achter wat ze samen daar op de berg hebben mee gemaakt en dat doet de schrijver door middel van de sprongen in het verleden en het heden.Als Shara en Mats samen de ijskoude berg voor het eerst beklimmen en hopen samen een mooi tijd te kunnen door brengen in de hut daar boven.Maar als ze daar aankomen blijkt er al een stel aanwezig te zijn nl Yvonne en Remse.
Het is een misdaadroman en dat doet Koen best goed er komt zeker een onverwachte draai in het verhaal en was best verrassend al met al krijgt dit boek van mijn 3 sterren.

Meer recensies van Grietje Stoelwinder