Tranentrekker

Leanne De Geus 23 juli 2018
Emma (32), lijkt alles voor elkaar te hebben en eigenlijk leidt zij een leven waar veel mensen van dromen. Toen ze Boris ontmoette kwam zij dankzij hem achter een aantal kwaliteiten waar ze het bestaan in zichzelf niet van wist.

Ik vond het boek een tranentrekker en absoluut geen standaard liefdes verhaal waar ik wel een klein beetje bang voor was, in veel boeken lees je een verhaal over een vrouw en een man die verliefd worden op elkaar maar wat ik totaal niet verwacht had was dat Boris ziek was.

Je denkt al gauw te weten wat liefde is en koppels die hebben lang niet altijd door dat zij in een relatie zitten waar alles voor lief wordt genomen, in dit verhaal spatte de liefde ervan af en wat het zo treurig en mooi maakt is dat ze beiden niets voor lief nemen, alles eruit haalde wat erin zat.

Zoals Emma dacht; een match made in heaven dat waren Emma en Boris zeker. De boodschap dat niets voor altijd is en je af en toe ook moet durven in het diepe te springen is op een mooie en tranentrekkende wijze overgekomen, wat een mooi boek!

Meer recensies van Leanne De Geus